Felejts el mindent, amit eddig tudtál az ice tea-kről: A  FUZETEA európai bevezetésével újjáalakítja a jeges tea kategóriát a Coca-Cola. Vállalatunk életében ez minden idők egyik legjelentősebb bevezetése. A FUZETEA egy olyan kényeztető márka, amely innovációban és meglepő  ízkombinációkban bővelkedik.

A FUZETEA a világ más részein már nagy sikert aratott, és most végre az európai fogyasztók is örömüket lelhetik a tea, a gyümölcslé és a gyógynövények ízének egyedi, tökéletes fúziójában.

Brüsszeli kutatás-fejlesztési központunkban az ízeken és összetevőkön dolgozó szakembereink folyamatosan munkálkodnak azon, hogy a FUZETEA-t az európai ízlésnek megfelelően alkossák meg, és olyan egyedi kombinációkat hozzanak létre, amelyek egy valóban meglepő jegestea-élményt eredményeznek. A FUZETEA csodálatos ízvilága olyan fúziókat tesz elérhetővé, mint a fekete tea citrom egy csipetnyi citromfűvel, a fekete tea barack egy csipetnyi hibiszkusszal és a zöld tea mangó egy csipetnyi kamillával - mindezeket alacsony kalóriatartalommal.

Ettől a hónaptól 36 országban jelenik meg Európa-szerte a FUZETEA, mely a vállalat legnagyobb bevezetésének számít a Coca-Cola zero 2006-os megjelenése óta. Összesen több mint 20 különböző ízvariánst kínálunk 15 különböző típusú kiszerelésben.

Gyorsan növekvő piac

Nagy és merész belépővel érkezünk a jegestea-kategóriába, bízva abban, hogy gyorsan növekvő piacra lépünk, miközben termékünk vonzó lesz azok számára is, akik tudatosan odafigyelnek életmódjukra és táplálkozásukra.

A természetes összetevők keverékével és a dinamikus ízkombinációkkal, amelyek az érzékszerveinket stimulálják, a FUZETEA a testnek és a léleknek is kedvez azáltal, hogy nemcsak finom felfrissülést kínál, hanem a pihenés és a saját magunkra fordított idő lehetőségét is azok minden fontos pillanatával együtt.

A bevezetés a Coca-Cola számára is fontos, mivel tökéletesen példázza, hogyan fejlődünk vállalatként, bővítve portfóliónkat, hogy olyan termékeket kínáljunk, amelyek megfelelnek a fogyasztók változó igényeinek és vágyainak. Mi ezt egy utazásnak tekintjük, haladva azon az úton, hogy széles választékot kínáló üdítőitalgyártó vállalattá válhassunk - de valójában ez azt jelenti, hogy az emberek számára több olyan italt nyújtunk, amelyet ők szeretnének, beleértve az alacsony cukortartalmú és a teljesen cukormentes variációkat a legkülönfélébb kategóriákban, és ezeket a fogyasztóink számára legkényelmesebb kiszerelésekben és helyeken értékesítjük.

Nagy durranással kezdjük a 2018-as évet

Nikos Koumettis, a Coca-Cola közép- és kelet-európai elnöke elmondta: "A FUZETEA-val kezdődően egy nagy durranással indítjuk az évet – ezzel az eddigi legnagyobb lépésünket tesszük egy olyan kategóriába, amelyről tudjuk, hogy gyorsan nő Európában. Egy olyan ízvilágú termékkel, amely a világ más részein élő fogyasztók körében hatalmas sikernek örvend, reméljük, hogy az európaiak számára is beválik különleges ízfúzióival. Ez egy nagyszerű példa arra, hogy miként mozdítjuk el a hangsúlyt arról, amit a cég eladni szeretne, arra, amit a fogyasztók vásárolni szeretnének. "

"A FUZETEA merőben eltér minden mástól, ami jegestea. A gyümölcsök, a gyógynövények és a tea ízének meglepő fúziói izgalmasak, miközben a tudatos életmódhoz fűződő kapcsolata tükrözi a fogyasztók kívánságait, mintegy kis szentélyt kínálva, ahová el lehet vonulni a mindennapi élet feszültségei elől " – nyilatkozta Tim Brett, a Coca-Cola Nyugat-Európa elnöke.

A FUZETEA bevezetését egy új kampány fogja segíteni, amely a márkának a saját magunkra fordított idő fontosságát hangsúlyozó üzenetére épül, és a pihenéshez, a lazításhoz és egy kis egyedül eltöltött idő élvezetéhez járul hozzá. Míg otthon, a munkahelyen vagy épp az ebédszünetben pár percnyi saját idő jelentheti a megoldást arra, amelyre mindannyiunknak szüksége van.