Létezik annál inspirálóbb, mint a nyári, szikrázó ég, és rajta a gömbölyded, könnyeden formálódó bárányfelhők? Vagy az eső kopogása az ablakon? A természet kulcsszereplője, a víz, mely folytonos körforgásban van, egy globális márkát is megihletett: a GLACEAU smartwatert, mely Anglia, Kanada és Ausztrália, valamint az USA után májustól itthon is kapható! A felhők által inspirált víz különlegesen tiszta, friss és finom ízzel, megnyerő palackban garantálja a hidratáltságot, járjunk bárhol a nap során.

A GLACEAU smartwater márka népszerű nagykövete, Jennifer Aniston is az okos vízválasztásnak köszönheti frissességét és hidratáltságát. Az okosan készített, innovatív terméket a víz természetes körforgása ihlette: a gőzdesztillációs technikával végzett eljárás során a természetes ásványvizet elpárologtatják, a lecsapódó vízpárát felfogják, majd ahhoz ásványi sókat adva érik el a smartwater különlegesen tiszta, friss és finom ízét. A magnéziummal, káliummal és kalciummal dúsított víz egyedi eljárással és a legkorszerűbb berendezések segítségével készül a tiszta és friss íz érdekében – most már hazánkban is!

Világszerte már nagy sikereknek örvend a globális márka, mely dekoratív palackban, 600 és 1100 mililiteres kiszerelésben érkezik Magyarország mintegy 1500 boltjába májusban. Azáltal, hogy korunk elvárásaihoz és trendjeihez maximálisan illeszkedik, célja, hogy megkönnyítse azoknak a mindennapjait, akik számára fontos a hidratáció, és az, hogy a legjobbat hozzák ki magukból.

A GLACEAU smartwater leginkább az újdonságokra nyitott fiatal felnőtteket, prémium termékeket fogyasztó, tudatos vásárlókat szólítja meg, akik a napközbeni rohanás közepette is okos választással szeretnének felfrissülni. A GLACEAU smartwater okos termék, ideális a mindennapi hidratáláshoz a gyors és kíváncsi fogyasztói réteg számára, akik egyedi életstílusukhoz illő, kifinomult márkára és termékajánlatra vágynak. A GLACEAU smartwater márka jól illeszkedik a Coca-Cola Magyarország széles portfóliójába, amelyben a vállalat 94 különböző italt kínál 201 különböző kiszerelésben és 18 különböző méretben.

A Coca-Cola Company-ról

A The Coca-Cola Company (NYSE: KO) a világ legnagyobb üdítőitalokat gyártó vállalata, több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkájával frissíti fel fogyasztóit a világ több mint 200 országában. A 21 millárd dolláros márkák közül 19 elérhető csökkentett és cukormentes változatokban, hogy segítsen a fogyasztóknak hozzáadott cukorbevitelük kontrollálásában. Névadó üdítőitaluk, a Coca-Cola mellett további, világszerte kapható márkájuk például az AdeZ növényi alapú italok, az Ayataka zöld tea, a Dasani vizek, a Del Valle dzsúszok és gyümölcsitalok, a Fanta, a Georgina kávé, a Gold Peak teák és kávék, a Honest Tea, a Minute Maid dzsúszok, a Powerade sportitalok, a Simply gyümölcslevek, a smartwater, a Sprite, a vitaminwater, valamint a Zico kókuszvíz. A Coca-Cola-nál komolyan vesszük pozitív hozzájárulásunkat a világunkban. Ez azzal kezdődik, hogy csökkentjük termékeink cukortartalmát és új és változatos italokat nyújtunk az embereknek, bárhol legyenek. Ez azt is jelenti, hogy folyamatosan dolgozunk ökológiai lábnyomunk csökkentésén, és biztonságos, befogadó munkakörnyezetet teremtünk munkavállalóinknak, valamint gazdasági lehetőséget teremtünk bárhol, ahol jelen vagyunk. Palackozó partnereinkkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint hétszázezren dolgoznak. További információért látogassa meg a Coca-Cola Journey című digitális magazinunkat a www.coca-colacompany.com oldalon,  kövesse a Coca-Cola Company-t a Twitteren, Instagramon, Facebookon and LinkedInen.