2019-ben a Superbrands díj - amely a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat ismeri el - független szakemberekből álló bizottsága három márkánkat, a Coca-Colát, a Cappy-t és a NaturAquát is érdemesnek találta a Superbrands védjegy viselésére.  A Coca-Cola idén tizenötödször, a Cappy ötödször, a NaturAqua pedig negyedszer nyerte el a magas minőséget szimbolizáló védjegyet.

„Büszkék vagyunk rá, hogy a Coca-Cola márka a díj megalapítása óta minden évben kiérdemelte a Superbrand védjegyet, és hogy jó pár további is visszatérő díjazott. Azért is különösen értékes ez az elismerés, mert a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet” – emelte ki Czigler Katalin, a The Coca-Cola Company Magyarország marketing vezetője.

A Coca-Cola 2019. áprilisban bevezetett vaníliás zero Coca-Cola terméke pedig óriási sikert aratott a piacon, ekkor került piacra a Coca-Cola Energy ital is.  A nyári promóciók is, amelyek közt szerepelt a Coca-Cola támogatta fesztiválokra - mint például VOLT, Balaton Sound és a Sziget Fesztivál – való belépők nyerése, nagyon népszerűek voltak a fogyasztók körében.  A NaturAqua esetében több újdonságot hozott ez az év: a NaturAqua Emotion esetében elérhetőek már a zero termékek lime-menta és szeder-lime ízesítéssel, és az üveges kiszerelések teljesen új formát és címkét kaptak.  Cappy fronton az új Tetra Pak kiszerelés bevezetése után debütált a Cappy Limonádé, amely három ízben is elérhető: citrom, citrom-menta és a citrom-málna. 

A díjat a Superbrands képviselőjétől Kölcsei Gergely, a Coca-Cola senior brand menedzsere, Németh Blanka, a NaturAqua és a Cappy senior brand menedzsere és Pessenlehner Dóra, a Coca-Cola HBC Magyarország vásárlói marketing vezetője vette át.

A NaturAqua megújult üveges kiszereléséről videó itt megtekinthető.