Idén szeptemberben ismét meglátogatta a Coca-Cola HBC magyarországi ásványvízüzemét a Coop Rally. A programsorozat fő célja, hogy népszerűsítse a minőségi magyar termékeket. Az érdeklődők a zalaszentgróti palackozóban a NaturAqua ásványvizet és a GLACEAU smartwatert is megkóstolhatták.  

A Coop-csoport egyik meghatározó partnereként a Coca-Cola HBC Magyarország több mint 90 féle terméket forgalmaz, amelyeknek több mint 90 százalékát maga állítja elő úgy, hogy a termelésben használt alapanyagok kétharmada hazai termelőktől érkezik. A Coca-Cola hazai termékportfóliója a klasszikus és cukormentes, buborékos és szénsavmentes üdítőitaloktól, a sportitalokon át a prémium koktélalapokig terjed, és bármely napszakban, szinte minden fogyasztási alkalomra kínál valamilyen innivalót.

A NaturAqua természetes magyarországi ásványvíz, melynek kiegyensúlyozott összetétele, kellemes tiszta íze 14 ezer éven át szűrődött és 685 méteres mélységből tör fel a zalaszentgróti kútban, hogy az érdeklődők szomját oltsa. A GLACEAU smartwater is hazánkban készül: az okosan készített, innovatív terméket a víz természetes körforgása ihlette. A zalaszentgróti üzemben a vizet elpárologtatják, a lecsapódó vízpárát felfogják, majd ahhoz ásványi sókat adva érik el a smartwater különlegesen tiszta, friss és finom ízét. Ezt az egyedi gyártástechnológiát Zalaszentgróton kívül csak Hollandiában és Nagy-Britanniában alkalmazzák Európában, és a magyarországi palackozó a hazai piac kiszolgálása mellett nyolc további európai országot is ellát a smartwater termékekkel.

A zalaszentgróti üzem ugyanakkor nem csupán a gyártástechnológia miatt számít modernnek: élen jár a csomagolóanyagok felhasználásának csökkentésében, visszagyűjtésük és újrafelhasználásuk arányának növelésében is. Hazánk legnagyobb üdítőitalgyártója környezetkímélő csomagolási technológiáinak köszönhetően a NaturAqua ásványvizek és a félliteres üdítőitalos palackok tömegét is csökkenteni tudja, miközben a palackokhoz felhasznált műanyag egyre nagyobb arányban újrahasznosított.

A Coca-Cola Company üdítőinek magyarországi palackozása 1968-ban, pontosan 50 évvel ezelőtt kezdődött. Ma már 13 márkánk több mint 90 termékével frissülhetnek fel a hazai fogyasztók.

Ha több hír érdekel, nézz körbe a sajtószobában.