Megtalálni azt, aki megdobogtatja a szívünket, az egyik legkülönlegesebb élmény. A Valentin-nap ezt az érzést ünnepli. Ebből az alkalomból a Coca-Cola is különleges plakátokkal rukkolt elő, amelyen üdítőitalos kupakokkal üzeni: milliók közt is megtaláljuk a hozzánk illő társat.

A plakátokon a kék tömegből egyből kitűnik az egyetlen piros, ami a Coca-Cola és a szerelem ikonikus színe. Persze mindenki egyedi, mindenkinek más az ízlése, így a legideálisabb partner is mindenki számára más. De amikor találkozunk vele, sokszor nyomban ráismerünk: ő az! Az üdítőitalgyártó cég szerint ugyanígy megtaláljuk a hatalmas kínálatból a kedvenc márkánkat, és azon belül is a nekünk leginkább tetsző ízt.

A Coca-Cola ezzel kíván boldog Valentin-napot mindenkinek – azoknak is, akik már megtalálták a szerelmüket, vagy épp a legjobb barátjukat, lelki társukat. És azoknak is, akikre ez még ezután vár. 

A februári budapesti plakátkampány apropóját a Valentin-nap adta, de ezt követően minden hónapban más-más plakátokkal, üzenettel találkozhatnak a járókelők. Minden hónapban egy épp aktuális eseményre vagy egy fontos értékre, témára reflektál majd a Coca-Cola 50 darab citylightja a fővárosban. 

A Coca-Cola Company-ról

A Coca-Cola Company (NYSE: KO) teljes üdítőitalportfóliót gyártó vállalat, amely több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkát forgalmaz a világ több mint 200 országában. A vállalat Coca-Cola márkáin kívül portfóliónkba tartozik a világ legértékesebb üdítőitalmárkáinak jelentős része, mint az AdeZ növényi alapú italok, az Ayataka zöld tea, a Dasani vizek, a Del Valle dzsúszok és gyümölcsitalok, a Fanta, a Georgia kávé, a Gold Peak teák és kávék, az Honest Tea, az innocent smoothie-k és dzsúszok, a Minute Maid/Cappy dzsúszok, a Powerade sportitalok, a Simply gyümölcslevek, a smartwater, a Sprite, a vitaminwater, valamint a ZICO kókuszvíz. Folyamatosan alakítjuk portfóliónkat, csökkentjük termékeink cukortartalmát, és innovatív termékeket vezetünk be a piacra. Jelentős erőfeszítéseket teszünk emellett ökológiai lábnyomunk csökkentése érdekében azáltal, hogy visszapótoljuk az italgyártás során felhasznált vizet és népszerűsítjük az újrahasznosítást. Palackozó partnereinkkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint 700,000 embert foglalkoztatunk, így világszerte gazdasági lehetőségeket biztosítunk a helyi közösségeknek. További információért látogassa meg a Coca-Cola Journey-t a www.coca-colacompany.com  oldalon, kövessen minket a Twitteren, az Instagramon, a Facebookon és a LinkedInen.