Megújultak a NaturAqua üvegek, amelyek a vendéglátóhelyeken 0,33 literes kiszerelésben váltják a negyedlitereseket – ezzel egy időben változik a 0,75 literes üveg külseje is. A prémium megjelenésű kis és nagy kiszerelések új címkét és csavarzáras kupakot is kaptak. A Coca-Cola HBC Magyarország mintegy kétmillió eurót, azaz több mint fél milliárd forintot költött az átalakításra.

A 685 méter mélységből nyert, 14 ezer éven át szűrődött NaturAqua ásványvizet 2002 szeptembere óta gyártják a Coca-Cola HBC Magyarország zalaszentgróti üzemében, ahol csak a tavalyi évben 134 millió liter vizet palackoztak. A négyszeres Superbrands díjas ásványvíz 16 éves történetében mérföldkő az idei év, hiszen ilyen mértékű átalakulás először történik a márka életében. A mostani beruházás kiterjed többek között a töltő, a palackvizsgáló, a palackmosó és a címkéző technológiai átalakításaira, valamint az üvegflotta cseréjére is.

A közel 650 millió forintos beruházás révén a márka tovább erősítette pozícióját az üveges ásványvizek piacán, amelyet a fogyasztók által elvárt nagyobb kiszerelés mellett a prémium kategóriához jobban illeszkedő megjelenés is elősegít. 

A 0,33 és 0,75 literes üvegek fogyasztói felmérések alapján épp az ideális mennyiséget biztosítják természetes ásványvízből, amely minden alkalomhoz remekül illeszkedik. A méretnövekedés mellett a korábbi koronazáras tetőt csavarzárasra cserélték, így az üvegek könnyebben nyithatók és zárhatók.. A régi üvegeket darálás után juttatják vissza az ipari körforgásba, az új üvegek pedig visszaválthatók, így azok teljes mértékben újrahasznosíthatók. A megújult üveges NaturAqua június elejétől érhető el a vendéglátóhelyeken, az ország minden pontján.