Az egész nap a telefonján lógó millenial generációnak indított különleges, álló formátumú videósorozatot „SEEN” címmel a Coca-Cola Magyarország. Az epizódok négy fiatal szempontjából mutatják be a tizenévesek életét, drámáit, nem is akárhogy: beleshetünk a szereplők okostelefonjába. Láthatjuk például, hogyan reagál egy lány, amikor egy haverja kerek-perec megkérdezi: „Akkor most járunk?” A sorozat a Coca-Cola tiniknek fejlesztett platformján, a WOAH-n fut, illetve videóhirdetésekkel is támogatják április 6-ától.

Vajon mi játszódik le a másik fejében, vagy az okostelefonja képernyőjén, amikor már percek óta nem válaszol az üzenetre, de látjuk a chatablakban, hogy elolvasta azt? Hányféleképpen fogalmazza meg egy tinilány a válaszát, mielőtt végül rányom a küldés gombra? A fiúk is pletykálnak és tanácsot kérnek, ha létfontosságú üzenetváltásról van szó? Ezek a kérdések inspirálták a Coca-Cola legújabb, formabontó kampányát.

SEEN

A négy főszereplő barátsága, történeteik és érzelmeik soha nem látott módon jelennek meg a kifejezetten okostelefonra fejlesztett kampányban: az egyes szereplők mobilja elevenedik meg a képernyőn. A 6 perces, álló formátumú (vagyis vertikális képernyőre fejlesztett) epizódok minden érintett szempontjából megmutatják, mi minden zajlik le az üzenet elolvasása és a válasz elküldése között.

Négy barát, négy telefon, négy nézőpont: egy kerek történet. A „SEEN” Alex, Ella, Jake és Nina telefonján keresztül, a legmenőbb slágerek ütemeire, egyfajta mobil valóságshow-ként mutatja be a mai fiatalok életét. A sorozat a WOAH alkalmazásban (https://hu.woah.com/hu/eletmod/kivancsi-vagy-mi-zajlik-masok-kijelzojen/) lesz látható.

A WOAH oldala: https://hu.woah.com/hu/home/ A WOAH app letölthető az App Store-ból és Google Play-en keresztül.

A Coca-Cola Company-ról

A The Coca-Cola Company (NYSE: KO) a világ legnagyobb üdítőitalokat gyártó vállalata, több mint 500 szénsavas és szénsavmentes márkájával frissíti fel fogyasztóit a világ több mint 200 országában. A 21 millárd dolláros márkák közül 19 elérhető csökkentett és cukormentes változatokban, hogy segítsen a fogyasztóknak hozzáadott cukorbevitelük kontrollálásában. Névadó üdítőitaluk, a Coca-Cola mellett további, világszerte kapható márkájuk például az AdeZ növényi alapú italok, az Ayataka zöld tea, a Dasani vizek, a Del Valle dzsúszok és gyümölcsitalok, a Fanta, a Georgina kávé, a Gold Peak teák és kávék, a Honest Tea, a Minute Maid dzsúszok, a Powerade sportitalok, a Simply gyümölcslevek, a smartwater, a Sprite, a vitaminwater, valamint a Zico kókuszvíz. A Coca-Cola-nál komolyan vesszük pozitív hozzájárulásunkat a világunkban. Ez azzal kezdődik, hogy csökkentjük termékeink cukortartalmát és új és változatos italokat nyújtunk az embereknek, bárhol legyenek. Ez azt is jelenti, hogy folyamatosan dolgozunk ökológiai lábnyomunk csökkentésén, és biztonságos, befogadó munkakörnyezetet teremtünk munkavállalóinknak, valamint gazdasági lehetőséget teremtünk bárhol, ahol jelen vagyunk. Palackozó partnereinkkel közösen a Coca-Cola rendszerében több mint hétszázezren dolgoznak. További információért látogassa meg a Coca-Cola Journey című digitális magazinunkat a www.coca-colacompany.com oldalon,  kövesse a Coca-Cola Company-t a Twitteren, Instagramon, Facebookon és LinkedInen.