A vízmárka történetének legnagyobb marketingkampányával indítja az új évtizedet

Még az igazán áttörő márkák is kötnek újévi fogadalmakat. A prémium hidratáció élvonalát képviselő, továbbfejlesztett vízmárka, a smartwater például azt, hogy 2020-ban minden eddiginél jobban felpörgeti marketing és médiatevékenységét - és ennek részeként új márkanagykövettel, Gal Gadottal dolgozik együtt nemzetközi szinten.

A színésznő (Legismertebb szerepei a Halálos iramban-sorozatban Gisele Yashar és a DC Comics szuperhősnője, a Wonder Woman. A 2020 nyarán bemutatásra kerülő Wonder Woman 1984-ben is látható lesz ikonikus szerepében.) a smartwater új partnereként széles körű együttműködés keretében népszerűsíti a termékeket. Gal Gadot-ot a márka azért tartja ideális márkanagykövetnek, mivel megtestesíti a hírességek és véleményvezérek évek óta kedvelt vize által képviselt életstílust: inspiráló, ikonikus személyiség, aki közismerten sokat tesz azért, hogy a legtöbbet hozza ki magából. Gal a képernyőn és a való életben is erőt, szépséget és egyensúlyt sugároz, a smartwater partnereként így képviselve a márka modern és innovatív értékeit. A híresség a smartwaterrel együttműködve megmutatja, hogyan tehetünk a testi-lelki egyensúlyunkért.

A márka kommunikációja részeként Gal Gadot fog szerepelni a smartwater online videóiban, valamint kültéri és digitális, illetve social media felületein is.

“Gal a tökéletes partner, akivel megkezdjük a smartwater történetének legújabb fejezetét és elindítjuk a márka eddigi legnagyobb nemzetközi marketing és médiakampányát” – mondták a vállalat képviselői.

Gal Gadot és a smartwater kampányával pedig hamarosan a magyar fogyasztók is találkozhatnak, hiszen a sztár Ausztriában, Csehországban, Görögországban, Horvátországban, Magyarországon, Olaszországban, Oroszországban, Romániában és Szerbiában is megmutatja majd, hogyan tehetünk a jó közérzetünkért a mindennapokban.