Megérkezett a Coca-Cola Energy, az első energiaital a Coca-Cola ernyőmárka alatt, jelentette be a vállalat 2019. március 28-án.

A Coca-Cola Energy, mely Spanyolországon kívül hazánkban debütál, természetes forrásból származó koffeint, guarana kivonatot és B-vitamint is tartalmaz, mindezt taurinmentesen. A termék ráadásul nagyszerű Coca-Cola ízvilágot, és a már jól ismert és szeretett életérzést kínálja.

“A Coca-Cola Energy természetes forrásból származó összetevőket tartalmaz, és a Coca-Cola nagyszerű és frissítő ízét hozza. E két ismertetőjegyet helyeztük fókuszba, így fejlesztettük ki a receptet és büszkék vagyunk rá, hogy a terméket a Coca-Cola márka részeként kínálhatjuk az embereknek. Fogyasztóinkat arra inspiráljuk, hogy próbálják ki ezt az új és különleges, aktív mindennapokhoz legjobban illő energiaitalt” - mondta el az új termékről Javier Meza, a szénsavas üdítőitalok üzletágának globális marketing vezetője.

Teljes üdítőitalgyártó vállalatként a Coca-Cola folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy fejleszthesse  termékportfólióját és olyan italokat kínálhasson fogyasztóinak, amilyenre vágynak, organikus teáktól dzsúszokon és dúsított vizeken, fogyasztásra kész kávékon át az új Coca-Cola variánsokig. A Coca-Cola Energy bevezetése ennek a stratégiának a legújabb mérföldköve.

A Coca-Cola Energy bevezetését teljesen új vizuális megjelenés és magával ragadó marketing kampány kíséri. Az új termék elsősorban a fiatal, 18-35 év közötti felnőttek számára készült. A Coca-Cola Company felelősségteljes marketing tevékenységének irányelveivel összhangban fogja hirdetni a Coca-Cola Energy-t. Az Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetsége (UNESDA) szabályozásainak értelmében, az üdítőitalgyártó cégnek nem célja, hogy a Coca-Cola Energy-t óvodákban, általános- és középiskolákban adja el, hirdesse, vagy rendezvényeken jelentesse meg, illetve soha nem fogja népszerűsíteni a Coca-Cola Energy alkohollal keverését.

Javier Meza szerint a jövőben további országokban is piacra kerülhet a termék. “Terveink szerint több másik országban is bevezetjük a Coca-Cola Energy-t 2019-2020 folyamán. Terveinket és az időzítéseket azután tudjuk megerősíteni, ha megszületett a döntés az új termék bevezetésére az adott piacon” – tette hozzá a marketing vezető.