Megérkezett a Coca-Cola Energy, az első energiaital a Coca-Cola ernyőmárka alatt, jelentette be a vállalat 2019. március 28-án.

A Coca-Cola Energy, mely Spanyolországon kívül hazánkban debütál, természetes forrásból származó koffeint, guarana kivonatot és B-vitamint is tartalmaz, mindezt taurinmentesen. A termék ráadásul nagyszerű Coca-Cola ízvilágot, és a már jól ismert és szeretett életérzést kínálja.

“A Coca-Cola Energy természetes forrásból származó összetevőket tartalmaz, és a Coca-Cola nagyszerű és frissítő ízét hozza” – mondta el az új termékről Javier Meza, a szénsavas üdítőitalok üzletágának globális marketing vezetője. „E két ismertetőjegyet helyeztük fókuszba, így fejlesztettük ki a receptet és büszkék vagyunk rá, hogy a terméket a Coca-Cola márka részeként kínálhatjuk az embereknek. Fogyasztóinkat arra inspiráljuk, hogy próbálják ki ezt az új és más energiaitalt, amely jól illeszkedik az emberek elfoglalt, mégis pozitív életmódjához”. Olvassátok el Javier Meza további válaszait is a Coca-Cola Energy-ről.

Teljes üdítőitalgyártó vállalatként a Coca-Cola folyamatosan keresi a lehetőségeket, hogy fejleszthesse  termékportfólióját és olyan italokat kínálhasson fogyasztóinak, amilyenre vágynak, organikus teáktól dzsúszokon és dúsított vizeken, fogyasztásra kész kávékon át az új Coca-Cola variánsokig. A Coca-Cola Energy bevezetése ennek a stratégiának a legújabb mérföldköve.

A Coca-Cola Energy bevezetését teljesen új vizuális megjelenés és magával ragadó marketing kampány kíséri. Az új termék elsősorban a fiatal, 18-35 év közötti felnőttek számára készült. A Coca-Cola Company felelősségteljes marketing tevékenységének irányelveivel összhangban fogja hirdetni a Coca-Cola Energy-t. Az Európai Alkoholmentes Italgyártók Szövetsége (UNESDA) szabályozásainak értelmében, az üdítőitalgyártó cégnek nem célja, hogy a Coca-Cola Energy-t általános- és középiskolákban adja el, vagy hirdesse bármilyen formában, illetve soha nem fogja népszerűsíteni a Coca-Cola Energy alkohollal keverését.

Javier Meza szerint a jövőben további országokban is piacra kerülhet a termék. “Terveink szerint több másik országban is bevezetjük a Coca-Cola Energy-t 2019-2020 folyamán. Terveinket és az időzítéseket azután tudjuk megerősíteni, ha megszületett a döntés az új termék bevezetésére az adott piacon” – tette hozzá a marketing vezető.