Díjazták az innovációt: kategóriájában első helyen végzett a FUZETEA

Egyedi ízkombinációk és valóban meglepő jegestea-élmény – ezt ígérte a FUZETEA tavaly év eleji érkezésekor. Majd jött, látott és győzött: egy évvel a hazánkba érkezése után máris a dobogó legfelső fokára léphetett a FUZETEA márka! Első helyezett lett az Inspira Visionary Research által végzett, Product of The Year Hungary részére készített közvélemény-kutatáson a Coca-Cola Magyarország üdítőitala jegestea kategóriában, az Év Terméke Díját a felmérés eredményeinek kihirdetésére rendezett gálán, ünnepélyes keretek között vette át 2019. március 4-én este a FUZETEA magyarországi csapata.

2018. januárban jött hazánkba a FUZETEA fekete tea citrom egy csipetnyi citromfűvel, a fekete tea barack egy csipetnyi hibiszkusszal és a zöld tea mangó egy csipetnyi kamillával, valamint az eper, zero citrom és zero barack, plusz a zero maracuja: a FUZETEA termékei világszerte hódító útjuk után érkeztek Magyarországra, és vele egyidőben további 35 országba, hogy végre az európai fogyasztók is örömüket lelhessék a tea, a gyümölcslé és a gyógynövények ízének egyedi, tökéletes fúziójában.

Az év terméke díj, mely a Product of the Year kezdeményezés részeként a világ egyik legjelentősebb innovatív termékeket díjazó rendszere, reprezentatív kutatásokat szervez, hogy megtalálja a gyorsan forgó fogyasztási cikkek kategórián belül a gyártók és forgalmazók által nevezett új és innovatív termékek legjobbjait. A kutatás során, mely a fogyasztók döntésén alapul, a FUZETEA jegestea innováció terén a kategóriájában első helyen végzett. A felmérésből az is kiderült, hogy a megkérdezettek közel fele (48%) kóstolta már korábban a termékcsalád valamely ízesítését, 100-ból 88 kipróbáló elégedettségét fejezte ki a termékcsaláddal kapcsolatban.

Az idei év azonban további újdonságokat is tartogat a jegestea-rajongók számára, a hazai FUZETEA-kínálat hamarosan tovább bővül! A termékcsalád jelenleg kapható ízei közül a magyar fogyasztók kedvencei a fekete tea barack egy csipetnyi hibiszkusszal, valamint a fekete tea citrom egy csipetnyi citromfűvel. Nagyon érdekes és kedvelt terméknek bizonyul továbbá a zöld tea mangó egy csipetnyi kamillával is, illetve a szezonális, melegen is fogyasztható havas szilva variáns. Sőt, egyre jobban szeretik a vásárlók a zero változatokat – a zero citrom, a zero barack és a zero maracuja népszerűsége is folyamatosan nő, nagyszerű íze mellett amiatt is, hogy egyre egészségtudatosabbak a fogyasztók.

A vállalat kiemelten fontosnak tartja, hogy a választás lehetőségét biztosíthassa a fogyasztói számára, ezért is kínál különböző, nagyszerű ízű üdítőitalokat, csökkentett, alacsony kalóriatartalmú vagy cukor- és kalóriamentes változatban, sokféle kiszerelésben. A Coca-Cola Magyarország termékeinek közel fele alacsony cukortartalmú vagy cukormentes, így mindenki megtalálhatja az igényeinek és életmódjának megfelelő terméket.