A Coca-Cola Magyarország élen jár termékei cukor- és kalóriatartalmának csökkentésében  a Magyar Ásványvíz, Gyümölcslé és Üdítőital Szövetség tagvállalatainak célkitűzéseivel összhangban – a tagvállalatok közösen vállalták, hogy 2020-ig felére csökkentik az alkoholmentes italaik 100 milliliterre eső átlagos cukor- és kalóriatartalmát a 2010-es értékekhez képest.

Palackozó partnerünkével összhangban a mi termékválasztékunk szintén a felelős vásárlói döntés meghozatalát szolgálja: a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalata üdítőital-portfóliójának 47%-a cukor- és kalóriamentes, illetve alacsony cukortartalmú termék.

A Coca-Cola folyamatosan alakítja portfólióját, többek között csökkentve számos termék cukortartalmát és ajánlott napi adagját annak érdekében, hogy a fogyasztók meg tudjanak felelni a WHO hozzáadott cukor bevitelére vonatkozó ajánlásának.

Ma a Coca-Cola Magyarország már 13 márkát, 94 különböző terméket kínál 201 különböző kiszerelésben, 18 méretben.