Mikor kezdődik és meddig tart a promóció?
Hol tudom megvásárolni a promócióban résztvevő termékeket?
Milyen termékek vesznek részt a promócióban?
Mit tartalmaz a promóciós csomagolás?
Hány éves kortól játszhatok?
A weboldalon is játszhatok?
Kell regisztráció a játékhoz?
Hogyan tudok regisztrálni?
Nem kaptam meg a regisztrációm megerősítéséhez szükséges Mágikus linket tartalmazó e-mailt. Mi lehet a gond?
Hogyan tudok kódot feltölteni?
Hol találom az üdítőitalokon, hogy mit és hogyan kell feltöltenem?
Sorsjeggyel szeretnék játszani. Mit tegyek?
Nem kaptam kreditet/pontot a kódfeltöltésemkor. Mi a teendő?
Már több kódot is feltöltöttem, mégsem nyertem még, hogy lehetséges ez?
Nem találom a nyereményjátékot az appban. Miért?
Nem működik a kódom. Mit tegyek?
Olvashatatlan a kupakban vagy a sorsjegyen lévő kód, mit tegyek?
A Kódfeltöltés után azt a hibaüzenetet kaptam, hogy a kódot már felhasználták. Hogyan lehetséges ez?
Nincs kód az általam vásárolt termék kupakjában. Mit tegyek?
Nyerhetek korábbi promóció kódjával?
Honnan tudom meg, hogy nyertem?
Nyertem, hurrá, mit csináljak?
Hol és meddig válthatom be a MediaMarkt utalványomat?
Választhatok, melyik heti nyereményt szeretném megnyerni?
Megnyertem a főnyereményt. Megváltoztathatom az utazás időpontját vagy helyszínét?
Kell utazási költséget fizetnem a főnyereményem után?
Kiutazásom esetében élhetek egyedi igényekkel?
Egy nap hány kóddal játszhatok?
Hol érdeklődhetek a Játékkal kapcsolatban?
Nem találom a kérdések között az engem érintő témát. Mit tegyek?
Írtam az ügyfélszolgálatnak, mikor kaphatok választ?