Fanta

A Coca-Cola 1955-ben dobta piacra második legnépszerűbb és legrégebbi márkáját. A kutatások azt mutatják, hogy a fogyasztók a Fanta narancs üdítőitalra a Coca-Cola Company nagy márkájaként tekintenek és csupa pozitív tulajdonságot – játékosság, életöröm, spontaneitás – kapcsolnak hozzá. A világ első számú narancs ízű üdítőjét, amely már 1998 óta megtalálható a boltok polcain, a magyar fogyasztók is nagyon kedvelik. Az üdítőital a klasszikus narancs mellett például citrom-bodza, a kimondottan hazai közönségnek kifejlesztett szőlő, valamint mangó és sárkánygyümölcs ízesítéssel is kapható. 2014 óta pedig a narancsos Fanta cukormentes változata, a Fanta zero is elérhető már, hogy azok is élvezhessék a hamisítatlan Fanta-ízt, akik ezt cukor nélkül szeretnék megtenni. A Fanta játékosságát a 2017-ben megújult csavart palackforma is jól tükrözi.

Még több információ megtalálható a www.fanta.hu oldalon. 

Megosztás:

Kövess minket!

Followers
Views