A Coca-Cola Magyarország #SzerezzÖrömet kampánya során 2018 decemberében a Coca-Cola a termékei palackjain, valamint villamosmegállókban elhelyezett interaktív plakátokon keresztül adott konkrét tippeket, hogyan tehetik egymás napját szebbé az emberek.

Összesen 23 féle üzenetet rejtettek azok a city lightok, amelyeket a Coca-Cola Magyarország helyezett el a 4-6-os villamos vonalán. A speciális plakátok mellett elhaladók egy felhívással találkoznak, hogy a világnak több jóságra van szüksége, és mindenki, aki ezzel egyetértett, egy gomb megnyomásával saját üzenetet kaphatott a vállalattól. A kis nyomtatott kártyán bárki által megvalósítható és mindenki számára hasznos tanácsok szerepeltek, például hogy beszélgessünk egy idős emberrel, nevettessünk meg valakit, vagy épp főzzünk egyik szerettünknek valami finomat.

A jó cselekedetekkel kapcsolatos ötletekre rögtön hatalmas igény mutatkozott: már az első három napban közel 1500 járókelő kért tippet a négy helyszínen arra, hogy hozzájárulhasson a világ jóságához. Az örömszerzők a Coca-Cola karácsonyi palackjainak címkéivel is szerezhettek inspirációt arra, hogyan lephetik meg a számukra fontosakat, okozhatnak kellemes perceket a környezetüknek, vagy kedveskedhetnek akár a közelükben lévő idegeneknek is.

A Coca-Cola 0.5l PET palackjain elhelyezett összesen közel negyvenféle üzenet járult hozzá ahhoz, hogy az ünnepekkor jobbá varázsoljuk a világot magunk körül.