A jövő vállalkozóiként tekintenek az anyukákra a Coca-Cola kollégák: a Coca-Cola Company magyarországi leányvállalatának palackozó partnere az #énjövőm nevű programsorozat keretében 2018 ősze óta az édesanyákra is fókuszál. Eseményeiken többek között cégalapításhoz elengedhetetlen jogi, stratégiai és marketing ismereteket adnak át és világítanak rá arra, hogy bárkiből lehet sikeres vállalkozó – még szülőként is.

A Coca-Cola HBC Magyarország 2017-ben indította el a fiatalkori munkanélküliség visszaszorítását célzó kezdeményezését, amelynek keretében ingyenes, egynapos képzéseket nyújtanak nagyrészt 18-30 év közötti inaktív, képzésből, oktatásból és a munkaerőpiacról kiesett fiataloknak. A tréningeken résztvevők önismeretet, önfejlesztést és kommunikációt tanulnak, kapcsolati hálót építenek, valamint olyan készségekre tehetnek szert, amelyek az elhelyezkedésben segítik őket. Egy év alatt több mint 3000 budapesti és vidéki fiatal részesült a képzésekben, 2020-ig összesen 8000 ezer fiatalt terveznek bevonni a programba.

A #jövőanyukája októberi interaktív nappal az #énjövőm oktatási program új fejezetet nyitott, az eseményeken a #jövőanyukáit mint leendő vállalkozókat biztatták vállalkozásalapításra a szervezők.  A Coca-Cola HBC és a társszervező Loffice Coworkid célja, hogy ezzel a misszióval elősegítsék a kisgyermekes szülők munkaerőpiaci érvényesülését.