A Cappy 2018-as kampányával, a „A jótett érzése jóízű” projekttel célul tűzte ki, hogy felhívja az emberek figyelmét az adakozás és a jótettek fontosságára, növelje az adományozási kedvet, és eloszlassa az alapítványokkal szemben esetlegesen felmerülő kétségeket. A kezdeményezés részeként 3 szervezetet 3 hónapon keresztül 3 különböző módon támogathattak a fogyasztók, gesztus értékű jótettekkel.

A Cappy számára a jótett az együtt megélt apró figyelmességekről szól, amik kifejezik a törődést, közelebb hoznak minket egymáshoz és pozitív változásokat indítanak az életünkben, ezért tartja fontosnak a márka, hogy hétköznapi apró jócselekedetekre bátorítson mindenkit. A Jótett érzése jóízű kampány alapkoncepciója abból a felismerésből indult ki, hogy sokan vannak, akik szívesen jótékonykodnának, tennének a környezetükért, de néha a kétségük megakadályozza őket a cselekvésben, mert nem tudják, hogyan érdemes segíteni, kit támogassanak, illetve, hogy biztosan jó helyre kerül-e az adomány. A Cappy 2018-ban éppen ezért elsődleges célul tűzte ki, hogy eloszlassa ezeket a felmerülő kétségeket, növelje az adományozási kedvet, és lehetőséget adjon a fogyasztóknak, hogy megismerhessenek, és akár apró jótettekkel is segíthessenek felelős és értékes munkát végző szervezeteket.

A 3 hónapon át tartó kampányban 3 olyan szervezetet mutatott be a brand, akik mindennapos megfeszített munkával óriási eredményeket érnek el, és azon dolgoznak, hogy rövid és hosszú távon is megváltoztassák beteg vagy hátrányos helyzetű gyermekek életét.  Az alapítványokról a kommunikáció 3 hónapon keresztül folyamatosan ment a kampány főcsatornáján, a Cappy Facebook oldalán, ugyanakkor minden hónapban egy kijelölt szervezet került fókuszba, melynek a tevékenységét videós és képes tartalmakban mutatta be a márka.