A Coca-Cola Company hosszú távú, stratégiai céljaként jelölte meg, hogy a maga eszközeivel aktívan részt vesz az elhízás elleni küzdelemben. Ezt elsősorban a tájékozott fogyasztói döntést segítő, világos termékinformációval, valamint a széles választási lehetőséget adó termékválasztékával kívánja elérni, amelynek mind nagyobb arányát teszik ki az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes italok.

Termékeinket felülvizsgáljuk az energiatartalom szempontjából

A változó fogyasztói igényeknek és a gyártási folyamatok fejlődésének megfelelően termékeink receptúráját rendszeresen áttekintjük.

Termékválasztékunkat folyamatosan bővítjük alacsony kalóriatartalmú és kalóriamentes italokkal

Jelenleg is elérhetők Coca-Cola zero, Coca-Cola zero cherry, Fanta narancs zero, Fanta eper-kivi zero, Sprite zero, Sprite zero uborka, FUZETEA zero fekete teával és őszibarackkal, FUZETEA zero maracujával és zöld teával, FUZETEA zero zöld teával és citrommal, és Royal Bliss tonic water zero termékeink.

Csökkentettük legnagyobb kiszereléseink méretét és szélesebb méretválasztékot kínálunk.

Már évekkel ezelőtt egy pohárnyival kisebbek lettek szénsavas üdítőitalaink legnagyobb palackjai, a nagyobb baráti társaságoknak ajánlott 2,5 literes csomagolást 2,25 literesre, a családi összejövetelekre szánt 2 literest pedig 1,75 literesre csökkentettük. 94 különféle termékünket  201-féle kiszerelésben és 18 méretben kínáljuk, hogy mindenki igényei és életmódja szerint tudjon választani közülük.

Referencia Beviteli Értékek feltüntetése termékeinken

Fogyasztóink tájékoztatását a termékek tápértéktartalmát bemutató Referencia Beviteli Értékek feltüntetésével segítjük. Az italaink tápanyagtartalmára vonatkozó információk – az ásványvizek kivételével – valamennyi termékünk címkéjén megtalálhatóak, amivel jóval hamarabb teljesítettük ezt a kötelezettségünket, mint ahogy a jelölési rendelet megköveteli.

Felelős üzleti magatartás

Márkáink és vállalatunk ereje annak is köszönhető, hogy a fogyasztók és az ügyfelek bízhatnak bennünk. Ennek alapja, hogy a gyártás, a reklámozás, a forgalmazás, a termékpolitika kialakítása és a kommunikáció terén felelősségteljesen járunk el. Elköteleztük magunkat a felelős marketing és az elhízás elleni küzdelem mellett. Tiszteletben tartjuk a szülők és a gondviselők gyerekeik életében betöltött irányító szerepét – legyen szó étel-, italválasztásról vagy éppen médiafogyasztásról, ezért csaknem tíz éve kampányainkkal soha nem célzunk meg 12 évesnél fiatalabb gyermekeket. 2006-ban elsőként csatlakoztunk a hazai EU Vállaláshoz, miszerint itthon sem reklámozunk olyan médiumokban, amelyek 35%-nál magasabb arányban szólítanak meg 12 év alatti gyerekeket. Ez a vállalásunk a közösségi médiára is kiterjed. Nem vonunk be olyan személyiségeket marketing- és szponzorációs tevékenységeinkbe, akik különösen 12 év alatti gyermekekhez szólnak (pl. gyerekműsorok vezetőit). Nem végzünk kóstoltatást ebben a korosztályban, ha a gyerekek nem a szüleik vagy nevelésre jogosult más felnőttek kíséretében vannak. Palackozó partnerünk 2006 óta kizárólag ásványvizet, illetve magas gyümölcstartalmú gyümölcslevet árusít az általános iskolák, továbbá a 6 és 8 osztályos középiskolák részére, továbbá a 12 év alatti gyermekek körében nem folytat reklámtevékenységet. 2019-től pedig csak kalóriamentes vagy alacsony kalóriatartalmú italokat értékesít már nemcsak az általános iskolák, de a középiskolák számára is. Az osztályterem számunkra – a hatályos reklámtörvénynek megfelelően – reklámmentes zónának minősül. Reméljük, hogy felelős élelmiszeripari szereplőként vállalásaink teljesítésével hozzájárulhattunk a hazai lakosság kiegyensúlyozottabb táplálkozásához és aktívabb életmódjához.