A Coca-Cola Company az EU Vállalás (EU Pledge) alapító tagja. Ez a vezető élelmiszergyártók önkéntes kezdeményezése, aminek értelmében az Európai Unióban szabályozzák az élelmiszerek 12 évesnél fiatalabb gyermekeknek történő hirdetését. Az EU Vállaláshoz 21 cég csatlakozott, amelyek együttesen az Európában élelmiszerekre fordított marketingköltés mintegy 85%-át képviselik. A vállalatok közös célja, hogy mérsékeljék a magas cukor- só- és zsírtartalmú élelmiszerek hirdetéseinek gyermekekre gyakorolt hatását. 

2017-ben a Coca-Cola televíziós hirdetései 96,2%-ban megfeleltek az EU Vállalás irányvonalainak, míg a közösségi médiában és a vállalat weboldalain az arány 100%-os volt.

2018-ban az EU Vállalást a nagyobb átláthatóság és elszámoltathatóság érdekében továbbfejlesztették, így mostantól a nagyközönség, illetve külső szervezetek is érdeklődhetnek arról, hogy mennyiben felel meg az egyes vállalatok marketingkommunikációja a vállalásoknak. További információt a kezdeményezésről itt talál. Ha panaszt kíván tenni, kattintson ide.